Mesaj Diriginți

 

În cazul în care ai fost contactat de un Dăruitor și ați stabilit că venim cu proiectul „DĂRUIEȘTE pentru EDUCAȚIE!” în clasa ta, te felicit din toată inima pentru implicarea ta în proiect! Apreciez!

 

Înainte de a începe proiectul, iată mai jos câteva informații pe care e important să le știi.

 

Durata proiectului este de aproximativ 3 luni de zile.

 

În cadrul proiectului susțin 3 cursuri de 50 de minute la interval de aproximativ o lună de zile, de preferat în cursul orelor de dirigenție. De ce 3 întâlniri? Pentru că e un număr foarte bun pentru a genera impact în rândul liceenilor.

 

Primul curs este despre PASIUNE, despre cum poți să descoperi ce-ți place să faci în viață. Discut cu liceenii de ce este important să avem în permanență o PASIUNE care ne împlinește în fiecare zi. Practic le canalizez atenția spre a face ceva pentru ei și pentru viața lor. Tot la prima întâlnire le dăruiesc liceenilor și diriginților, în numele Dăruitorilor, câte un exemplar din cartea „Obiective și Obiceiuri”, varianta de liceu (cu autograf, bineînțeles).

 

Al doilea curs este despre ACȚIUNE, adică despre setarea de obiective și instalarea de obiceiuri care generează rezultate. Le povestesc liceenilor despre influența pe care o au obiectivele și obiceiurile asupra vieții noastre. Și îi ajut să-și stabilească un obiectiv pentru următoarele 2 luni și să identifice obiceiurile ce merită instalate pentru atingerea obiectivului respectiv. Le povestesc din experiența mea și a altor sute de persoane și despre importanța monitorizării și raportării zilnice în instalarea obiceiurilor. Între a doua și a treia întâlnire au suficient timp să instaleze obiceiurile alese și să vadă cum funcționează pentru ei acest proces.

 

Și al treilea curs este despre REZULTATE. Analizăm împreună cum a fost procesul pentru liceeni, ce concluzii merită luate și folosite în viață și celebrăm rezultatele obținute.

 

O diplomă de absolvire a proiectului înmânată fiecărui licean încheie frumos cele 3 etape.

 

Pe toată durata de desfășurare a proiectului menținem permanent legătura prin telefon, e-mail sau alte canale de comunicare (WhatsApp, Messenger etc.) pentru a planifica și desfășura împreună etapele proiectului.

De ce?

Pentru că împreună putem face o schimbare semnificativă la nivelul liceenilor din România. Putem să le oferim cu adevărat suport în instalarea obiceiurilor constructive prin care își pot trăi viața la adevăratul potențial.

 

Și pentru că la nivel de liceu există suficientă maturitate pentru a instala obiceiuri constructive care schimbă cu adevărat vieți.

 

Și pentru că astfel copiii ai căror diriginte / dirigintă ai ales să fii îți vor mulțumi din suflet peste ani pentru tot ceea ce ai făcut pentru ei, atât la clasă, cât și în cadrul acestui proiect. Din experiența mea de până acum nu există satisfacție mai mare în menirea noastră de educatori.

 

Ce e important?

Să vrem să le oferim liceenilor o experiență de neuitat! O experiență de care să își aducă aminte cu drag, o experiență care poate fi de referință în viața lor, pe lângă ceea ce învață în școală.

 

De ce toate acestea?

Pentru că OBIECTIVE + OBICEIURI = REZULTATE. Și pentru că rezultatele pe care le obținem ne ajută să ne trăim viața la adevăratul potențial.

 

Îți mulțumesc pentru că faci parte din acest proiect! Apreciez!

 

Romeo

Dezvoltator de oameni

și (mai nou)

Instalator de obiceiuri

 

* EDUCATÓR, -OÁRE, educatori, -oare, adj., s. m., s. f. 1. Adj., s. m. și f. (Persoană) care educă copiii, tineretul (în școli); profesor, învățător. 2. S. f. Persoană cu o pregătire specială care se ocupă de educația copiilor preșcolari (în cămine și în grădinițe). – Din fr. éducateur, lat. educator. – Sursa: DEX 2009